3. I dislike when players resign in the middle or the beginning of the game without visible reason. Write me your reason please! You have the better way: just not to begin that game.
(verstecken) Wenn du ein Turnier an dem du teilnimmst kommentieren willst, kannst du dies mit deinen Gegnern im eigenen Turnierforum tun. (HelenaTanein) (zeige alle Tips)