Fencer: Mam zajem si predplatit clenstvi. (20 sachu najednou uz je na me opravdu zalostne malo, takhle tisic odehranych her jen tak nenazenu. :)) ) Jak to cely probiha? Zaplatim prevodem penize na ucet, napisu tam svoje ID, a dal se bude dit co? Za jak dlouho mi bude povyseno clenstvi?
(piilota) Voit käyttää yksinkertaista HTML koodia viestissäsi, ja jos olet maksava jäsen, voit käyttää myös RTE/rich text editoria. (pauloaguia) (näytä kaikki vinkit)