Liste over diskussionsborde
Du har ikke rettigheder til at skrive meddelelser til dette bord, Mindste medlemsskabsniveau nødvendigt for at skrive til dette bord er BrainLøber.
anastasia: To use pop mail with Yahoo, you have to get their premium services.
I have a yahoo account that I keep cause its 10 years old. But I use Gmail for my pop mail. Its a new account so I don't get any spam and it works great. Gmail also has unlimited storage.
If you like, I can email you an invite to use gmail.
(gem) Brug Notesblok til at se hvordan din profil vil se ud med html attributter før du tilføjer den. (kun for betalende medlemmer) (rednaz23) (vis alle tips)