No jo! Uz vim, cim to je. Po restartu serveru se musi vytvorit novy session pro kazdeho hrace a nez se tak stane, prida se do kazdeho URL jsessionid [ktery se jinak prenasi jako cookie]. Takze nic tragickeho :-) Je to tam z duvodu kompatibility s browsery, ktere maji cookies zakazane.
(gem) Hvis du vil vide mere om nogle spil, kan du tjekke under link sektionen og se om du finder nogle interessante links der. (pauloaguia) (vis alle tips)