Mam takovy pocit, ze tu budete tak dlouho zvanit jak pescum zneprijemnit pobyt na BK, ze se vsichni nase... a odejdou odtud. Pokud si vzpominam, tak nemaji moznost si vypnout reklamni bannery, takze preci jen nejake ty penize z nich budou, ne. (Vlastne ani nevim jestli ty bannery jeste porad jsou :-))
(gem) Du kan sende beskeder til dine venner med kun et klik ved at tilføje dem til din venne-liste og derefter klike på den lille konvolut ved siden af deres navn. (pauloaguia) (vis alle tips)