Fencer : hmm??? Mohl bys mi prosim te poradne osvetlit algoritmus cas na tah . Aneb uz jsme o tom diskutovali ve vzkazech . A ono by to jiste ocenilo vice lidi . Dekuji moc :)
(gem) Hvis du er interesseret i udviklingen af en turnering du spiller i, kan du diskutere med dine modspillere i denne turnerings forum. (HelenaTanein) (vis alle tips)