Hi, i'm RED. I like to having fun and meeting new friends. I like crafts,music,movies AND, i'm a BIG Three Stooges fan ( nyuk..nyuk..nyuk..) I like to chat in my games. Everyone calls me RED. =))
(verstecken) Wenn du jemanden in seiner Landessprache grüssen willst versuche unser Spielerwörterbuch im Link: Mehr über Sprachen unter den Fahnen. (pauloaguia) (zeige alle Tips)