Love to chat and play games. I am a child of God's, so please,no profanity. I love windchimes, candles and walking on the beach with my dog. Don't like snow much, once in a while is good enough for me!
I am not a chess player, tried once, but was too confused! LOL!
(piilota) Häviätkö pelit ajan loppumisen takia? Maksava asiakas voi määritellä loma-ajan, jonka aikana aikalaskuri ei juokse. (pauloaguia) (näytä kaikki vinkit)