Im really from Colombia but since i couldn't pick it...I decided to support the my friends in Tibet and denounce the Chinese occupation of their holy lands may we all be enlightened eventually. Om mani padme.
(piilota) Tehdessäsi siirtoa voit valita seuraavan näytettävän pelin tai sivun valitsemalla sopivan vaihtoehdon "Lähetä"-napin vierestä. (pauloaguia) (näytä kaikki vinkit)