Howdy . i like hyperbackgammon very much and i dont like froglet , pente , and keryo . SO dont invite me for that three games . Other i will more than propably accept :)
(piilota) Jos olet kyllästynyt asettamaan laivoja tai muita nappuloita pelin alussa, voit käyttää pelieditoria ja tallentaa suosikkiasetelmasi. (pauloaguia) (näytä kaikki vinkit)