I enjoy playing games to have fun. Enjoy getting to know the people I play against as well. I do not enjoy high strung competition that ends up taking the fun out of just playing the game.
(piilota) Jos olet kyllästynyt asettamaan laivoja tai muita nappuloita pelin alussa, voit käyttää pelieditoria ja tallentaa suosikkiasetelmasi. (pauloaguia) (näytä kaikki vinkit)