I want to be a Master Student, learning new chess info, and sharing that info with others. And then I want to master what I learn. Read about local chess with a global perspective at http://shahrukh.blogspot.com
(piilota) Jos olet kyllästynyt asettamaan laivoja tai muita nappuloita pelin alussa, voit käyttää pelieditoria ja tallentaa suosikkiasetelmasi. (pauloaguia) (näytä kaikki vinkit)