Käin neljandas b-s tallinna ühisgümnaasiumis. Lemmik spordimängud jalg,korv,rahvastepall ja saalihoki. vabal ajal olen arvutis, käin sõpradega linnas, loen raamatuid ja tüütan õde. Ei tea sellistest mängudest midagi ja kehalises olen ka halb, aga muidu oskanarvutimänge väga hästi ja nii on ka õppimsega.
(piilota) Tehdessäsi siirtoa voit valita seuraavan näytettävän pelin tai sivun valitsemalla sopivan vaihtoehdon "Lähetä"-napin vierestä. (pauloaguia) (näytä kaikki vinkit)