Hi, everybody! I play correspondence chess a lot and I am discovering the chess variants on this server. I like very much Capablanca Random Chess, Janus Chess, but there are a few others interesting too. I have two blogs about chess: http://chesspractice.blogspot.com/
http://chesslikefischer.blogspot.com/
(piilota) Jos klikkaat henkilön nimeä ja sen jälkeen "Päättyneet pelit" -linkkiä, saat listan päättyneistä peleistä. Klikkaa sen jälkeen pelin nimeä saadaksesi koosteen kaikista peleistä. Kun klikkaat uudelleen pelin nimeä, saat katsottavaksesi ja analysoitavaksesi yhden tämän henkilön peleistä. (Servant) (näytä kaikki vinkit)