Lista keskustelualueista
Sinulla ei ole oikeutta kirjoittaa tälle alueelle. Tälle alueelle kirjoittamiseen vaadittu minimi jäsenyystaso on Brain-Ratsu.
no problemi s diskom uz mam za sebou. Som mal s-ata disk a prdla mi tam daka virt pamet ci co a ja som ani nenastartoval okno... hma a to ze vsetky udaje boli v .... nemusim zdoraznovat
pouziva niekto? poradi niekto?
mam napojene repro front a rear, ale vo winampe hraju len front... neviete kde sa to da nastavit? uz som to cele preliezol a nic :( Inak vsade to funguje len v tom winampe nie...
dik
(piilota) Jos klikkaat henkilön nimeä ja sen jälkeen "Päättyneet pelit" -linkkiä, saat listan päättyneistä peleistä. Klikkaa sen jälkeen pelin nimeä saadaksesi koosteen kaikista peleistä. Kun klikkaat uudelleen pelin nimeä, saat katsottavaksesi ja analysoitavaksesi yhden tämän henkilön peleistä. (Servant) (näytä kaikki vinkit)