Nevím jaký browser používám, ale teï mě štve jiná věc, do turnaje se smím přihlásit pouze jednoho, ale pak jsem z něho vyškrtnut i když je počet neomezen, co k tomu říct?
(ocultar) Si no quieres que alguien sepa que estás haciendo, puedes cambiar tu modo a invisble en tu página de Opciones (sólo para miembros de pago). (pauloaguia) (mostrar todos los consejos)