BsyB: Hallo ^^, Så gøy at det fantes en sånn her side! Jeg skjønner ikke helt hvordan man spiller og sånt enda, men jeg kommer inn i det etter hvert. Det hadde hvert enda verre om det hadde stått på engelsk! (Selvom jeg er ganske god)
(peida) Oma profiili muutmisel kasuta Notepad´i, nägemaks, milline näeb välja Sinu profiil koos html-tagidega (ainult tasulised liikmed). (rednaz23) (näita kõiki vihjeid)