Čau ja sem VIJACZEK hraju hyper backgamon, piskvorky,takny,lode,a dalšííííí Hi im VIJACZEK i play hyper backgamon,five in line, tank battle, boat battle,..............
(gem) Hvis du vil hilse på nogen, på deres eget sprog så prøv vores "spiller ordbog" under "mere om sprog" linket under flagene. (pauloaguia) (vis alle tips)