3. I dislike when players resign in the middle or the beginning of the game without visible reason. Write me your reason please! You have the better way: just not to begin that game.
(gem) Hvis du vil vide mere om nogle spil, kan du tjekke under link sektionen og se om du finder nogle interessante links der. (pauloaguia) (vis alle tips)