Liste over diskussionsborde
Du har ikke rettigheder til at skrive meddelelser til dette bord, Mindste medlemsskabsniveau nødvendigt for at skrive til dette bord er BrainBonde.
Das war natürlich nur Fun, falls ich das mal geschrieben habe, was gut sein kann, ich finde schon, daß Schach ne Krise hat, war aber nie der Meinung, das man das so schreiben kann. Deep Thought gibt es sehr viele, das wird schon stimmen, habe auch einen Karstadtrechner den ich locker besiege. Sollte auch nicht stehenbleiben.
(gem) Du kan sende beskeder til dine venner med kun et klik ved at tilføje dem til din venne-liste og derefter klike på den lille konvolut ved siden af deres navn. (pauloaguia) (vis alle tips)