Brugernavn: Kodeord:
Ny bruger registrering
Moderator: alilsassy , rod03801 
 Fellowships

BrainKing.com fellowships - questions, answers, discussion.

Join or start a Fellowship that fits your gaming style, friendships, and interests....

Join Fellowship Teams to participate in Team Tournaments

Also - Fellowship vs. Fellowship Challenges. Check out the Team BKR Ratings


Meddelelser per side:
Liste over diskussionsborde
Du har ikke rettigheder til at skrive meddelelser til dette bord, Mindste medlemsskabsniveau nødvendigt for at skrive til dette bord er BrainBonde.
Tilstand: Alle kan skrive
Søg i meddelelser:  

28. Februar 2006, 01:31:29
Goonerg 
Emne: Challenges....
Tilpasset af Goonerg (28. Februar 2006, 01:32:00)
If anyone is interested in playing inter-fellowship challenges, please pop along to .. http://brainking.com/en/ShowFellowship?fid=6 and sign up!

Ability makes no difference, we just wanna have some fun!


Cheers,


Goonerg

2. Juni 2005, 20:06:40
Goonerg 
Emne: New Memebers needed..........
If you want to play in the team Tournies please come along to the Mercs. I know some fellowships have a huge number of members, so some people may not get a chance to play.

See you there!

http://brainking.com/en/ShowFellowship?fid=6

14. November 2004, 18:33:39
Goonerg 
ok

14. November 2004, 18:28:25
Goonerg 
not the whole site Purple, just the ones who know what you have done here, and on the other sites you were removed from.

14. November 2004, 18:23:27
Goonerg 
no matter that the person concerned has a history of lies, untruths and generally branded as untrustworthy?

14. November 2004, 18:18:49
Goonerg 
Emne: Re: Re:
to quote Purple.... "To each his own. Boiler Rm is a lower species than Purple World in my opinion"

You Opinion is worthless on this site.

5. August 2004, 00:34:03
Goonerg 
Emne: Re: The Mercenaries
thx!!! :)

5. August 2004, 00:26:34
Goonerg 
Emne: The Mercenaries
Tilpasset af Goonerg (5. August 2004, 00:27:13)
are looking for people who want to play in the team tournies, Please drop in for a warm welcome!

Any ability welcome, we just want to have fun!

http://brainking.com/game/ShowFellowship?fid=6


LOL how do I post A link????

4. Januar 2003, 01:17:53
Goonerg 
Emne: Re: Joining a Fellowship
check your messages!

4. Januar 2003, 00:20:27
Goonerg 
Emne: Re: Joining a Fellowship
Come and join The Mercenaries, I play chees, and hope to get enought for a team! I don't play much because it takes me too long to study, but I do play in team games on GT! Join in and if you like it, stay, you do not have to commit for life!! thx, Goonerg

22. December 2002, 23:57:54
Goonerg 
Emne: Re: The mercenaries are open for business!
Nope, I will chat or not, depending on my oppenent. I am easy that way! If you wanna play me before you join, just send me an invite (anyting except anti games).

17. December 2002, 01:11:13
Goonerg 
Emne: The mercenaries are open for business!
If you are friendly and want to play games, then come join in! Any ability, lets have fun!

Dato og klokkeslæt
Venner online
Favoritborde
Sammenslutninger
Dagens tip
Copyright © 2002 - 2019 Filip Rachunek, all rights reserved.
Tilbage til toppen