Liste over diskussionsborde
Du har ikke rettigheder til at skrive meddelelser til dette bord, Mindste medlemsskabsniveau nødvendigt for at skrive til dette bord er BrainSpringer.
PCfromKNM: neviem, mne to pride dost nefer doplacat na dvoch pomalych hracov s ktorych hrou nemam nic spolocne. navyse sa nemaju kde ponahlat, kedze maju obaje clenstvo veza a mozu mat odstartovanych tolko turnajov, kolko len budu chciet. pride ti to logicke?
moze mi niekto vysvetlit, ze preco, ked som uz ukoncil svoje ucinkovanie v turnaji all games for dumnies, nemozem sa prihlasit do dalsieho a musim cakat, kym dohraju svoje zapasy ostatni?
(gem) Hvis du vil vide mere om nogle spil, kan du tjekke under link sektionen og se om du finder nogle interessante links der. (pauloaguia) (vis alle tips)