Liste over diskussionsborde
Du har ikke rettigheder til at skrive meddelelser til dette bord, Mindste medlemsskabsniveau nødvendigt for at skrive til dette bord er BrainBonde.
Ked mam moznost skakat jednoskok, alebo dvojskok v jednom tahu, mozem si vybrat, alebo musim skakat dvojskok? (Uz som zistil ze mozem skakat co chcem, ale je to tak naozaj v pravidlach?)
(gem) Hvis du ikke ønsker at andre kan se hvad du laver, kan du skifte over til "cloak mode" i indstillingerne. (Kun for betalende medlemmer) (pauloaguia) (vis alle tips)