I want to be a Master Student, learning new chess info, and sharing that info with others. And then I want to master what I learn. Read about local chess with a global perspective at http://shahrukh.blogspot.com
(verstecken) Du kannst für deine Nachrichten simple HTML-Codes verwenden. Als zahlendes Mitglied kannst du auch den Rich Text Editor verwenden. (pauloaguia) (zeige alle Tips)