I want to be a Master Student, learning new chess info, and sharing that info with others. And then I want to master what I learn. Read about local chess with a global perspective at http://shahrukh.blogspot.com
(dölj) Om du är intresserad av hur en viss turnering där du spelar går, så kan du diskutera detta med dina motspelare på denna turnerings diskussionsforum. (HelenaTanein) (Visa alla tips)