Förteckning över diskussionsforum
Du har inte tillstånd att skriva på denna sida. Lägsta nivå på medlemskap för att kunna skriva i detta forum är Brain Springare.
Fencer: chci se jenom zeptat, zda by nešlo (nebo proč to nechceš) zařídit, abychom si ikonky a fotky mohli vkládat sami pomocí jakéhosi uploadu přes nastavení údajů v profilu?
Tanein: Len ono to nie je take lahke,ja som sa dnes s tym bavil a veru neviem ako mam urobit malu fotku aby mala aspon kvalitu ako tvoja. Moja fotka je zo 6 Mpx fotaku a upravena aby ju uz nemuseli automaticky upravovat a vidno ze to stratilo na kvalite.Skusil som aj fotak na mobile ale ani to nebolo ono.
(dölj) Om du är intresserad av hur en viss turnering där du spelar går, så kan du diskutera detta med dina motspelare på denna turnerings diskussionsforum. (HelenaTanein) (Visa alla tips)