Fencer: Mam zajem si predplatit clenstvi. (20 sachu najednou uz je na me opravdu zalostne malo, takhle tisic odehranych her jen tak nenazenu. :)) ) Jak to cely probiha? Zaplatim prevodem penize na ucet, napisu tam svoje ID, a dal se bude dit co? Za jak dlouho mi bude povyseno clenstvi?
(dölj) Om du är intresserad av hur en viss turnering där du spelar går, så kan du diskutera detta med dina motspelare på denna turnerings diskussionsforum. (HelenaTanein) (Visa alla tips)