Förteckning över diskussionsforum
Du har inte tillstånd att skriva på denna sida. Lägsta nivå på medlemskap för att kunna skriva i detta forum är Brain Springare.
dobre , a teraz mi moze niekto povedat ako mozem dat nejaku ziadost o clenstvo do plateneho clenstva aby mohol niekto vidiet a pripadne mi zaplatit to clenstvo? to by sa mi zislo
Fencer: Včera jsi říkal že už se do Velikonoc červeného nedočkám Tak jsem tedy teď využila červený kód, a jdu to hned zaplatit, můžu tě poprosit, abys mi potom nějak přepočítal ten zbývající čas jezdce na věž?
Pouzivam styl No fonts a od vcera sa my zacali zle ukazovat zapisy partii na pravej strane.Su posunute doprava a su mimo farebny podklad a nezmestia sa na sirku obrazovky.Predtym som tento problem nemal.
(dölj) Om du klickar på en persons namn och sedan på Avslutade partier så får du en lista med spel som har avslutats av spelaren. Klicka sedan på spelnamnet för att se en lista med alla dessa partier. Klicka sedan på spelnamnet igen, så får du fram ett parti att se på och analysera. (Servant) (Visa alla tips)