Not much to say. I like OpenBSD a lot, but am ok with any UNIX'ish system. I play and feel I'm fairly good at Tank Battle, I also play some Chess - but aren't very good. Seeking to improve by practice and some study.
(esconder) Para mandar uma mensagem aos seus amigos apenas com apenas um clique adicione-os à sua lista de Amigos e clique no pequeno envelopeao lado do nome deles. (pauloaguia) (mostrar todas as dicas)