We do not play games here! We talk about BrainKing itself, HTML, and JavaScript ... how dull can we get? We have two boards to chat on: user scripting, and AutoPlayer. The first is dedicated to user scripting (Greasemonkey et al), the second is dedicated to the AutoPlayer.
Du kan ikke bli med i dette lauget, fordi dette er forbeholdt BrainkKnight-medlemmer eller høyere.
Denne ubehagelige situasjonen kan du løse med å oppgradere medlemsskapet ditt.
Grå bakgrunn - medlemmet har vært inaktivt i mer enn 30 dager.
(hjem) Hvis det er noen diskusjonsfora som du følger regelmessig kan du legge disse til i listen over dine favoritt-fora. Bare gå til det/de aktuelle forum og klikk på knappen "Legge til i favoritt-fora" (pauloaguia) (Vis alle tips)