I only play regular chess, live in Harderwijk, a town near the Ijssellake. We have some wood,water and its nice to promanade here.I like to play against people how are the same strong.My english is not so well but i hope you can understand me.Come one and invite my to play!! Good luck, Géra
(ocultar) ¡Juega una partida en tiempo real contra un adversario conectado! Tan sólo debeís seleccionar por defecto la acción "Mover y permanecer aquí" y ¡recargar la página con la tecla F5! (TeamBundy) (mostrar todos los consejos)