For anyone who is in the Philly area, I just moved back down...I'd love to organize a small group to play OTB once month or so...anyone interested, send me a messgae and I'll try to get things going.
Chess variants (10x8)- 10 mensajes - Sam has closed his piano and gone to bed ... now we can talk about the real stuff of life ... love, liberty and games such as Janus, Capablanca Random, Embassy Chess & the odd mention of other 10x8 variants is welcome too (Moderado por Walter Montego)
(ocultar) Si sólo echas un vistazo de vez en cuando a alguno de nuestros foros de discusión, lo que puedes hacer es añadirlo a tu lista de foros favoritos. Para ello, vete a la página del foro y selecciona "Añadir a mis foros favoritos". (pauloaguia) (mostrar todos los consejos)