If you want to tell your oponent about autoplayer just copy/paste this into your profile or a manual move of yours:
I am using <a href="Profile?u=21462">mctrivia</a>'s AutoPlayer to make automatic passes and forced moves in my games. If you would like to use it got to the <a href="http://mctrivia.com/autoplayer">AutoPlayer home page</a>
This message will appear to your opponents as
I am using mctrivia's AutoPlayer to make automatic passes and forced moves in my games. If you would like to use it got to the AutoPlayer home page
Lista de boletines
No puedes escribir en este foro.
No puedes leer este foro.
(ocultar) ¿Quieres jugar más partidas pero no terminas de decidir que tipo de juego empezar? Entra en un torneo con partidas aleatorias. (pauloaguia) (mostrar todos los consejos)