I would be happy to join the league tourney but I dont always get on every day like I used to. But I am considering it. Nice to keep the league going like you guys have. Its very good to see. :-)
(verstecken) Wenn du über ein Diskussionsforum auf dem laufenden sein willst kannst du die Postings mit einem Klick auf das RSS-Logo auf deinem Feedreader anzeigen lassen. (pauloaguia) (zeige alle Tips)