Ciao! Zasilam vsem pozdravy z Turecka! Je tu 42 ve stinu a nak mı to nemysli... A internet jım tady v Marmarısu slape mizerne! Uz se tesim do Prahy do prace... :o))) Sem ovsem domluvenej na partıcce s jednım Turkem. Uvıdıme.
(sakla) You can use some of the simpler HTML on your messages or, if you're a paying member, can also use the Rich Text Editor. (pauloaguia) (Bütün ipuçlarını göster)