Eu gosto muito de jogar damas.Porque? Porque tem coisa mais divertida para estudar também o comportamento do ser humano além de pensar? Me diverte muito. O problema é que até agora não achei o jogo de damas por aqui........Alguém pode me ajudar???OBRIGADA
(dölj) Om du klickar på en persons namn och sedan på Avslutade partier så får du en lista med spel som har avslutats av spelaren. Klicka sedan på spelnamnet för att se en lista med alla dessa partier. Klicka sedan på spelnamnet igen, så får du fram ett parti att se på och analysera. (Servant) (Visa alla tips)