We do not play games here! We talk about BrainKing itself, HTML, and JavaScript ... how dull can we get? We have two boards to chat on: user scripting, and AutoPlayer. The first is dedicated to user scripting (Greasemonkey et al), the second is dedicated to the AutoPlayer.
Du kan inte gå med i denna vängrupp eftersom detta endast är tillgängligt för Brain Springare eller högre nivåer på medlemskapet.
Du kan lösa denna otrevliga situation genom att uppgradera ditt medlemsskap
Grå bakgrund -medlemmen har varit inaktiv i mer än 30 dagar.
(dölj) Använd "Anteckningar" för att se hur din Profil kommer att se ut med html taggar innan du laddar upp din nya profil. (Endast för betalande medlemmar) (rednaz23) (Visa alla tips)