hi mein name ist meriam und komme aus tunesien aber lebe in wien da es bei der zeile von bundesstadt kein wien gab machte ich einfach new york ich hoffe sehr mit euch mit zu machen und wunsche mich selbst herzlich wilkommen xddd=)
(dölj) Trött på att placera ut båtar eller pjäser i Spionage i början på partier? Du kan gå till Spelredigeraren och spara en del av dina favoritpositioner för framtida användning. (pauloaguia) (Visa alla tips)