For a man to be a poet he should either be in love or he should be in misery. -Byron But neither am I in love nor am in misery still I write because Byron is no more!
(dölj) Om du alltid vill bli varskodd om det senaste inlägget i ett diskussionsforum, så kan du erhålla inläggen i din nyhetsklient genom att klicka på RSS logon längst upp till höger i varje forum. (pauloaguia) (Visa alla tips)