Förteckning över diskussionsforum
Du har inte tillstånd att skriva på denna sida. Lägsta nivå på medlemskap för att kunna skriva i detta forum är Brain Bonde.
Musim pochvalit sefa,tadle hra je skvelej napad,skoda ze nemuze byt kazddou hodinu kolo,ted u toho sedim a odpocitavam minuty do dalsiho tahu :) imho,kolik je zhruba neaktivnich uctu z tech 1Ok???
(dölj) Trött på att placera ut båtar eller pjäser i Spionage i början på partier? Du kan gå till Spelredigeraren och spara en del av dina favoritpositioner för framtida användning. (pauloaguia) (Visa alla tips)