Förteckning över diskussionsforum
Du har inte tillstånd att skriva på denna sida. Lägsta nivå på medlemskap för att kunna skriva i detta forum är Brain Springare.
No vidím to tak, že hrajeme opak než na MS. Tam se všechno vyhrávalo, ale co to bylo platný při prvním vyřazovacím utkání, že? Chlapci si to nechávaj na tu pravou chvíli. :-)
(dölj) Om du inte vill att andra användare ska kunna veta vad du gör, så kan du ändra till dolt läge under Inställningar (endast för betalande medlemmar). (pauloaguia) (Visa alla tips)