HI: Just A Place To Come Have Fun & Unwind From Your daily Hum Drum... We Play Tournies & Ponds & Stairs Here Along With Posting And Just Gabbing... We Also have Teams You Can join..
PLEASE DO NOT POST TOURNIES, ETC FROM OTHER F/S's HERE...TY
(dölj) Om du vill spela ett parti med en motspelare på ungefär samma nivå, så kan du ange önskat ratingintervall för motståndaren när du skapar ett nytt parti. Då kan ingen med ett ratingtal utanför detta intervall anta utmaningen. (Katechka) (Visa alla tips)