Förteckning över diskussionsforum
Du har inte tillstånd att skriva på denna sida. Lägsta nivå på medlemskap för att kunna skriva i detta forum är Brain Bonde.
Dovoluji si upozornit na kratky dodatek k pravidlum backgammonu i jeho variant:
Je-li to možné, musí se použít obě kostky. Znamená to, že některé figurky se v určitých pozicích mohou stát nepohyblivými, protože jejich přemístění by vytvořilo situaci, v níž by nebylo možné použít druhou kostku.
V případě, že lze použít pouze jednu z kostek, je nutné vybrat tu s vyšším číslem.
Toto patri ke spravnym a oficialnim pravidlum a protoze jsem prave opravil chybu, ktera uvedene detaily nekontrolovala, melo by vsechno snad uz fungovat spravne.
A neni to jedno? BK pouziva vlastni, nezavisly a naprosto spravedlivy generator hodu, takze veskere spekulace, jestli se nekomu nadrzuje nebo ne, jsou zcela irelevantni :-)
(dölj) Om någon sagt något till dig på ett språk som du inte förstår, så kan du fråga efter hjälp i diskussionsforumet Languages. (pauloaguia) (Visa alla tips)