Förteckning över diskussionsforum
Du har inte tillstånd att skriva på denna sida. Lägsta nivå på medlemskap för att kunna skriva i detta forum är Brain Springare.
Nech pocit šťastia, radosti sa v dušiach vašich rozhostí, keď Štedrý deň k vám zavíta. Nech láska v srdciach ukrytá sa mocným prúdom vyroní, keď zvonček sladko zazvoní. Krásne Vianoce Vám chcem priať, aby človek človeka vždy mal rád, aby jeden druhému viac šťastia prial, aby rok 2012 za to stál. Radostné a pokojné prežitie sviatkov Prajem všetkým tu na BK.
(dölj) Håll rent och snyggt bland dina Meddelanden genom att Arkivera viktiga meddelanden och regelbundet använda "Radera Alla Meddelanden" i din Brevlåda. (pauloaguia) (Visa alla tips)