Förteckning över diskussionsforum
Du har inte tillstånd att skriva på denna sida. Lägsta nivå på medlemskap för att kunna skriva i detta forum är Brain Springare.
Souhlasím stebou také nechápu proč bych měl závidět. Já jsem tu abych si zahrál šachy. A to co tu plánujete nevím nevím to já bych už radši třeba chtěl pokud by to šlo tak 3D šachovnice :-)
(dölj) Om du är intresserad av hur en viss turnering där du spelar går, så kan du diskutera detta med dina motspelare på denna turnerings diskussionsforum. (HelenaTanein) (Visa alla tips)