Förteckning över diskussionsforum
Du har inte tillstånd att skriva på denna sida. Lägsta nivå på medlemskap för att kunna skriva i detta forum är Brain Springare.
Fencer: Nechces Maharadzu udelovat za vitezstvi v nejakym vetsim turnaji? Nebo treba by byl Maharadza ten kdo ma nejvetsi BKR v urcite hre. A nevadil by i nejaky titul....napr. 'MikulaSim the Maharadza of Piskvorky'.
(dölj) Om du är intresserad av hur en viss turnering där du spelar går, så kan du diskutera detta med dina motspelare på denna turnerings diskussionsforum. (HelenaTanein) (Visa alla tips)