Hi, i'm RED. I like to having fun and meeting new friends. I like crafts,music,movies AND, i'm a BIG Three Stooges fan ( nyuk..nyuk..nyuk..) I like to chat in my games. Everyone calls me RED. =))
(esconder) Para mandar uma mensagem aos seus amigos apenas com apenas um clique adicione-os à sua lista de Amigos e clique no pequeno envelopeao lado do nome deles. (pauloaguia) (mostrar todas as dicas)