I only play regular chess, live in Harderwijk, a town near the Ijssellake. We have some wood,water and its nice to promanade here.I like to play against people how are the same strong.My english is not so well but i hope you can understand me.Come one and invite my to play!! Good luck, Géra
(esconder) Apetece-lhe um jogo rápido que termine garantidamente em 2 horas? Crie um novo jogo segundo as suas preferências e marque o controlo de tempo para 0 dias/1 hora, Bonus 0 dias/0 dias e Limite para 0 dias/1 hora. (TeamBundy) (mostrar todas as dicas)