a Great Job to the staff at brainking for the hard work I know they had to have done to get the site back up. And for the record, I don't know what games I've won or lost that are back...I just enjoy the chance to play. So, if anyone thinks I'm a bad sport...forgive me
Mensagens do utilizador kingme em Fóruns públicos:
Fóruns genéricos do BrainKing
BrainKing.com- 1 mensagem - Board for everybody who is interested in BrainKing itself, its structure, features and future. (moderado por Hrqls, coan.net, rod03801)
(esconder) Se quer ser sempre avisado sobre uma nova mensagem num fórum, pode receber notificação das mesmas através de seu cliente de news, clicando no logotipo RSS no canto superior direito de cada fórum. (pauloaguia) (mostrar todas as dicas)