Hey there all! Well then, I recently joined Bk. I've been playing sabotage on IYT for some tome now, and came across the Sabotage League site, only to find out it no longer is as active as it once was :( But found a link to this site here: now my question Is there already a new ''league'' around espionage (sabotage twin) active? With tournaments and stuff? Are you at the beginning? If so, just tell me how I can join ya all ;) Take care !
(esconder) Se clicar no nome de uma pessoa e depois em Jogos Terminados terá uma lista dos tipos de jogos já terminados; clicando sobre o tipo de jogo pretendido, terá um sumário de todos esses jogos. Clique no nome do jogo e terá um jogo para ver e analisar. (Servant) (mostrar todas as dicas)